I have moved!

04:23

Hei, sõbrad! Nagu ilmsiks on saanud, on vaikus siin jäänud kestma liigagi kauaks. Kuidagi pole olnud tahtmist ülemäära palju uusi ja vahvaid asju kokata või neid siis pildile jäädvustada. Palju asju on minu elus muutunud, kuid hingele tähtsatest asjadest kirjutamine ei ole õnneks üks nendest. Sellega seoses tegin aga ükspäev sellise lükke, mille käigus sündis minu uus väikene pelgupaik, kuhu kirjutan kõigest sellest, mis pähe turgatab ning mulle mingil määral oluline. Sealhulgas muidugi ka toidust! Kes soovib minu tegemisi jälgida, siis minu uus blogi asub aadressil 

www.justasbeautifulas.blogspot.com


Loodame, et kohtume ka edaspidi! Kõik siiani kirja pandud retseptid ei kao muidugi kuhugi ja lehekülg jääb ka kenasti alles. 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Subscribe